Olifanten, shoppen en show bij Kandy

27 december 2018 - Nattarampota, Sri Lanka

20181227_110047

Vanochtend zijn we gaan ontbijten en daarna gingen we met onze gids naar het olifanten verblijf. Ze vangen hier zieke gewonde of achtergebleven olifanten op om hen te verzorgen.

We gingen eerst door een klein museum. En toen kwamen we bij de opstap van de olifanten aan. En daarna gingen papa en ik op de olifant rijden. Vervolgens gingen we het water van de rivier in en toen mochten we olifant wassen. We mochten soms water gooien en we mochten ook met borsteltjes gemaakt van de kokosnoot de olifant schrobben. Daarna gingen we het water uit, trokken onze kleren en schoenen weer aan. En gingen weer verder.

We gingen eerst bij een bakker broodje eten en ik heb een donut op. Daarna gingen we lekker shoppen. De gids bracht ons naar de winkels. Twee winkels leken ook een beetje op een museum. We zagen edelstenen, sieraden, zijde en batik. En een hele grote souvenirswinkel. Daar heb ik een olifantje gekocht voor mezelf.

Na het shoppen reden we naar de show. En we zagen hele mooie mensen. Die trommelden en dansten. Als laatste zagen we mensen die door vuur heenliepen en met vuur speelden.

Terug in het hotel gingen we eten. Dadelijk douchen en naar bedje toe.

Geschreven door Caitlin is lieffff

1. Bep houtepen:
    27 december 2018
    Zo dicht bij een olifant en dan nog mogen wassen is helemaal leuk ,heel veel plezier!😘
  2. Opa en Oma:
    27 december 2018
    Leuke dag gehad zo te zien leuk verhaal en foto's nog heel veel plezier xxx
  3. Johan en Rita:
    27 december 2018
    Weer een mooi verhaal en foto’s. Geniet er maar van.
  4. Marie-Therese:
    27 december 2018
    Wat spannend zo dicht bij zo'n grote olifant. En wat een mooie foto's weer. Op naar een volgend avontuur morgen.
  5. Stephanie Spijkers:
    27 december 2018
    Weer een heel mooi verhaal leuk zo met die olifanten geniet er nog van
  6. Suzan:
    27 december 2018
    Wow wat super gaafff om zo dicht bij de olifanten te zijn. Iedere dag lezen we wat jullie hebben mogen ervaren hartstikke leuk om er zo een beetje bij te zijn. Geniet van jullie mooie reis.