Op naar de tent

3 januari 2019 - Gampaha, Sri Lanka

In de ochtend gingen Jorick en ik naar beneden. Mama en papa kwamen er nog aan. We moesten even wachten want ze waren het buffet nog aan het bijvullen. En we mochten ook al de bosbessensap proeven. Daarna heb ik lekker gegeten en ze hadden weer die lekkere perzikyoghurt.

We gingen met onze gids naar Galle. Een Nederlandse nederzetting. Met dijken en vuurtoren.  We hebben in de hete zon een stukje gewandeld. En sommige stukjes waren wat lastig om te lopen. Zoals een stukje over een plank. Die deed mama niet. En op het einde vond ik het stukje omlaag moeilijk.

Daarna zijn we nog naar de turtles geweest.  Er waren 15 verschillende bakken waar schildpadden in zaten. Kleintjes om terug te zetten op het strand. En grotere die helaas een beetje gehandicapt waren.

En toen gingen we via de snelweg na een lange rit. Zijn we eindelijk bij de tenten aangekomen. We zijn nu lekker bij het zwembad.

Geschreven door Caitlin

20190103_100400

1. Antoon:
    3 januari 2019
    Toch weer een stukje van Nederland gezien en weer heel wat gezien en perzikyoghurt is ook lekker en zwemmen is fijn als het zo warm is veel plezier!😍😘🤗💋💋💋
  2. Johan en Rita:
    3 januari 2019
    Weer een mooi verhaal en prachtige foto’s.
    Ik denk dat jullie volgende week op school veel te vertellen hebben over deze wel bijzondere reis.
    Geniet er nog even van.
  3. Marie-Therese:
    3 januari 2019
    Geniet nog van de laatste dagen😉😀
  4. Antoon:
    Leuke foto,s !