nieuwjaar en walvis safari

IMG-20190101-WA0016

Vanochtend vroeg om 10 voor 00 de wekker gezet om het vuurwerk te bekijken. Daarvoor hadden we alvast geslapen want om 5 uur moesten we opstaan en om 6 uur bij de walvis-safari zijn.

Na een lange weg vonden we dolfijnen. Na de dolfijnen gingen we verder zoeken en kregen we een walvis op het spoor. We konden hem moeilijk zien en volgen want hij zwom alle kanten op. Toen zijn we een tijdje gaan zoeken helaas hadden we niks gezien dus gingen we weer terug. Eenmaal terug was ik blij om op het land staan (I. V. M de golven).

Toen werden we weer naar het hotel gebracht. Daarna gaan zwemmen en bij het zwembad lunchen. Ik was na het eten eerder naar de kamer te om nog even te rusten. Zo eten en dan weer slapen.

Geschreven door: jorick😵😵😵

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Antoon:
    1 januari 2019
    Wat heb je toch al veel gezien en beleeft een drukke vakantie maar volgens mij vooral veel genieten. We kijken uit naar de vele verhalen die je ons kan vertellen.
  2. Bep houtepen:
    1 januari 2019
    Wat een belevenis een echte walvis in de zee ,ja zo,n reis is wel vermoeiend dan moet je af en toe uitrusten ook Caitlin denk ik dan kun je morgen weer een avontuur beleven groetjes oma Bep😍💋💋💋
  3. Johan en Rita:
    2 januari 2019
    Drukke dagen hebben jullie. Als je thuis komt dan ben je weer aan een ( rustige ) vakantie toe.