Op safari en naar Mirissa

31 december 2018 - Matara, Sri Lanka

Vanochtend heel vroeg ging de wekker om 4.45 uur al. Om 5 u 30 gingen we namelijk met een safari-jeep de jungle in. De heenweg was behoorlijk fris. Geen zon en veel wind bovenin zo'n jeep. Maar we zijn beloond olifanten en wat andere dieren in het wild tegen gekomen.

20181231_085447

Daarna in het hotel nog ontbeten en de koffers weer gesloten om op pad te gaan. Lekker duf waren de kids in ons busje. Vroeg in de middag kwamen we aan in Mirissa of eigenlijk er vlak naast. Ook dit hotel heeft weer een balzaal van een kamer voor ons. Met een badkamer waarin een joekel van een douche is en een heerlijke jacuzzi. Tenminste we denken heerlijk en gaan hem zeker nog uitproberen.

Ze zijn hier druk bezig om een newyears galadiner voor te bereiden in de tuin... leuke bezigheden aangezien ze van alles steeds versjouwen vanwege een regenbui.

20181231_145404

1. Agnes:
    fijne jaarwisseling naar 2019 groetjes weer mooi foto's
  2. Antoon:
    31 december 2018
    Mooi zwembad ,jammer van de regen en een fijne jaarwisseling!🎆🎇✨
  3. Antoon:
    31 december 2018
    Mooi zwembad ,jammer van de regen .we wensen jullie een fijne jaarwisseling!🎆🎆🎆
  4. Johan en Rita:
    31 december 2018
    Weer mooie foto’s, fijne jaarwisseling ( als ik dit schrijf is het bij jullie al bijna zover)
    Geniet vanhetzelfde galadiner .
  5. Antoon:
    Ziet er allemaal lekker uit ,hoezo afvallen? Veel plezier 🎆🎆🎆🍾🍻🥂🍹