Van de berg naar de jungle

30 december 2018 - Ratnapura, Sri Lanka

Vanochtend vanaf het hotel zonder zwembad bovenop de berg weer op pad. Een hele mooie en rustige route gereden en nog even langs een soort tempel...

Zo is er goed te zien dat niet alleen Nederland een waterland is. Middenin de jungle zitten we nu. Aan de rand ervan worden kleine olifanten gevoed die niet meer bij een moeder lopen. Dat vonden we erg leuk om te zien. En daarna lekker lunchen relaxen en zwemmen bij het hotel. Onverstelbaar dat dit te midden van de jungle ligt.

We gaan er vroeg in vanavond want om half 6 morgenvroeg vertrekken we op Safari.

20181230_120539

1. Agnes:
    30 december 2018
    was een mooi boeda die ligt op de bank haha nog een fijne reis samen
  2. Opa en Oma:
    Mooi verhaal en leuke foto's nog heel veel plezier xxx opa en oma
  3. Bep houtepen:
    30 december 2018
    Nieuwe vriendinnetjes Caitlin ,en het smaakt allemaal wel lekker Jorick ,wel leuk die foto met de olifanten en veel plezier morgen met de safari,slaap lekker allemaal!😴💋💋💋
  4. Johan en Rita:
    Weer mooie foto’s, heb nooit geweten dat dit land zoveel heeft. Geniet er nog van !!
  5. Stephanie Spijkers:
    31 december 2018
    Weer een heel mooi verhaal