Naam:
252
Video’s:

Over ons

Hallo allemaal,

We zijn er helemaal klaar voor...  Papa en mama vinden het helemaal geweldig om weer eens flink te gaan reizen, en om dit te delen met de kids, en voor Jorick en Caitlin is het hun eerste grote reisavontuur. We gaan samen en zijn steeds samen... Dus samen zullen we de reisblog gaan vullen. Samen schrijven we. De ene keer typt Jorick een stukje, de andere keer mama. Caitlin en papa helpen natuurlijk ook mee. Tijdens de vakantie gaan we ook samen foto's maken, papa en mama, én Jorick en Caitlin. Zo zien jullie onze vakantie zoals ook wij het beleven.

Over onze reis

In plaats van een groot feest, kiezen papa en mama voor een kleiner feestje en gaan we ter ere van hun koperen bruiloft lekker samen op reis. Zij hebben samen met het reisbureau een hele reis uitgestippeld in Sri Lanka. Een land wat voor ons allemaal onbekend is. We gaan allerlei dingen zien, de stad, de bergen, het strand, de plantages en de jungle.  Soms moeten we iets actiefs doen, en soms is het vooral veel wandelen en rondkijken. We gaan op pad met verschillende vervoersmiddelen en gaan dieren tegenkomen. En dan hebben we natuurlijk ook nog het gewone leven.. hoe zal het eten en drinken daar zijn? allemaal vragen die we tijdens de reis gaan ontdekken.  We vinden het spannend!  Het is voor ons tevens de eerste keer dat we thuis geen kerst en oud & nieuw vieren, omdat we dan dus weg zijn.

Bezochte landen

Wij hebben 4 landen (2%) bezocht:

Koeweit, Nederland, Sri Lanka, Verenigde Arabische Emiraten.