Lange reis

28 december 2018 - Ella, Sri Lanka

Omdat er geen treinkaartjes waren. Vandaag een lange trip met de auto. En in plaats daarvan hopelijk morgen een stukje met de trein. Prachtige uitzichten. En heel veel bochten langs de bergwanden. Van de rijst zijn we nu tussen de theeplantages beland. Onderweg bezochten we een zwarte theefabriek en kwamen we door Little England. Waar de Sri Lankanen zelf ook genieten van het Europees ogende dorpje. Voor ons niet heel luxe ofzo. Maar wel grappig om de mensen er te zien ponyrijden.  Onderweg ook een lunch gehad bij de pizza hut. En nu in Ella. Helaas niet het hotel wat we geboekt hadden en daarom even met Disma gebeld. Hopelijk hebben ze voor morgen een mooi alternatief met zwembad. We zitten nu wel netjes maar letterlijk en figuurlijk op een flat bovenop een berg. En er wordt ook nog gebouwd aan een vleugel van het hotel... was een kleine teleurstelling want aan een plons waren we wel toe.

We wachten nu op een telefoontje en kunnen misschien nog een stukje de berg afhandelen naar het stadje.

1. Antoon:
    28 december 2018
    Ja jammer is dat ,gelukkig heb je wel een slaap plaatsen ging de excursie wel door het zijn weer leuke foto,s en mooi weer!
  2. Johan en Rita:
    29 december 2018
    Vervelend als er iets niet volgens afspraak loopt maar blijf genieten. Weer mooie foto’s.