langs de bergtempel Dambulla naar hotel bij Kandy

26 december 2018 - Nattarampota, Sri Lanka

Vanochtend naar de bergtempel in Dambulla geweest. Een hele lange trap naar boven. In de tempel lagen grote boeddha beelden. En was het heet in het zonnetje en op de stenen want we liepen er op blote voeten.  Eenmaal buiten moesten we even onze schoenen en slippers zoeken en konden we weer de vele trapjes omlaag.

Toen op weg naar Kandy vooraf naar de kruidentuin en een restaurant waar we een lunch van het Sri Lankaanse buffet hebben genomen. Een uurtje later kwamen we na een flinke zoektocht door de jungle op de berg bij ons hotel. Mochten we eerst onze kamer controleren of die goed was...  een hele balzaal. Twee zwembaden hebben de kids en Sebastiaan getrotseerd. In de tuin en op het dakterras. Vanavond om 19 uur begint het diner. Dus tot die tijd lekker chillen. En nog op zoek naar Wi-Fi want die hebben we hier voor het eerst op de kamer niet.

1. Antoon:
    26 december 2018
    Wat zijn jullie gemeen om die kleine schat van me gevangen te zetten 🤣🤣🤗🤗💋💋💋
  2. Johan en Rita:
    26 december 2018
    Ik heb je verhaal net onder dr kerstboom zitten lezen. Met het verhaal en de foto’s is het net of ik zelf in Sri Lanka zit.
    Geniet er nog van.
  3. Lisa Flipsen: