Van Negombo naar Anudhrapura of zoiets

23 december 2018 - Anuradhapura, Sri Lanka

20181223_093735

Vanochtend na een ontbijt zijn we op pad gegaan. Als eerste gingen we met de boot door de Dutch canal en door een mooi watergebied. We hebben in het water gepicknickd met verse watermeloen, ananas en bananen. En we dronken kokosnootmelk uit een kokosnoot. Jorick en ik vonden die melk niet zo lekker.

Hadden fruit over en dat gingen we naar de apen brengen. Ze haalden het van ons bootje af. En toen ging ik voor op de boot zitten.

Geschreven door Caitlin

Na de boottocht moesten we ver rijden tot een restaurant. Daarna gingen we eten in een restaurant.  Vanuit daar gingen we naar het wildpark. We stapten over naar een safarijeep. Eerst moest onze gids nog een kaartje kopen. Toen mochten we het wildpark in. Over een hobbelige weg. Zagen we pauwen, herten, buffels, krokodillen, kippen en konijnen... de cheetah en olifanten hielden zich goed verstopt en konden we niet vinden. Na een lange speurtocht gingen we terug en reden naar het volgende hotel.

Daar werd speciaal voor ons een kamer klaar gemaakt. En hebben Caitlin en ik nog even in het donker gezwommen met papa. En toen zijn we lekker gaan eten. En nu zijn we terug op onze kamer.

Geschreven door Jorick

Welterusten!

1. Opa en Oma:
    23 december 2018
    Leuk hoor elke dag jullie verhaal te lezen en nog heel veel plezier dikke knuffel van oma isobel en opa henk
  2. Agnes:
    23 december 2018
    zo jullie hebben alweer een mooi dag gehad en mooi foto's nog veel plezier groetjes
  3. Antoon:
    23 december 2018
    Wat een leuke dag en mooie foto,s nog veel plezier 😘💋💋💋
  4. Antoon:
    23 december 2018
    Weer twee mooie verhalen geschreven door de reizende reportage van mijn kleinkinderen geweldig. O wat kijk ik uit naar het volgende verhaal. 👋💋💋🌞👍
  5. Chantal:
    23 december 2018
    Leuk om jullie verhalen te lezen en mooie foto’s. Heel veel plezier 😘
  6. Mia:
    23 december 2018
    Geweldig jullie verhaal te lezen geniet er samen van jullie reis ik hou het wel bij het lezen
  7. Stefan Houtepen:
    24 december 2018
    Heel veel plezier op jullie reis.
    Geniet van de dingen om je heen.
  8. Johan en Rita:
    24 december 2018
    Ik kreeg maar geen berichtjes, volgens mij was er iets niet goed gegaan met de mailing.
    Inmiddels al jullie verhaaltjes gelezen en heb hieruit begrepen dat jullie het erg naar je zin hebben. Mooi om zojullie te volgen in een voor mij onbekend land. Geniet ervan jullie hebben het verdiend.
  9. Karin brouwers:
    31 december 2018
    Wat geweldig om zo een beetje mee te mogen reizen. Super leuk om te lezen!