Naar Colombo en Negombo

22 december 2018 - Negombo, Sri Lanka

20181222_145034

De tweede vlucht vertrok enigzins vertraagd maar was weer goed te doen. De kids hebben de laatste helft geslapen en werden terwijl we bijna een uur in de rij bij de immigratiebalie stonden wel wakker. Ze hadden het zwaar. Jorick een wit snuitje en Caitlin, tja zoals Caitlin is...

De koffers ophalen enzo ging daarna wat sneller. Eenmaal in de ontvangsthal. Een uniek beeld. Zeker zo'n 60 mannen (als het er niet veel meer waren) stonden er met bordjes. Nu zoeken... twee keer de rij langs. Het was Jorick die mr Spijkers zag staan. Daarna ging het vrij snel. In een uurtje hadden we gepind en zijn we naar het hotel gebracht.... Even ingecheckt... En ontbeten... later lekker dutten, chillen, zwemmen (met en zonder hoosbui)... Caitlin heeft de sapjes en het fruit ontdekt en Jorick de hopper met ei. Voor onszelf wat jammer. Het is vandaag halvemaandag (boeddhistische feestdag) waarbij winkels dicht zijn en er geen alcohol geschonken wordt. Natuurlijk respect daarvoor... (oftewel de rest van de vakantie hier geen last meer van)

De douche heeft Caitlin al gevonden toen we net aankwamen... wagenziek of last van de heerlijke bijna30graden? Het was binnen een minuut over.

Het dutten was heerlijk maar voor ons gevoel natuurlijk veel tekort.... daarom lekker veel naar buiten... waar we zeker 45 minuten aan thuis moesten denken.

Straks lekker lunchen. We hebben de kaart al bestudeerd. Ziet er goed uit en de helft van het geld van thuis. Fish en chips a 3euro. Maaltijd met gegrilde garnalen a 10 euro. Komt goed!

1. Henk Spijkers:
    22 december 2018
    Fijn dat jullie goed zijn aangekomen en nu kan het genieten beginnen.
  2. Antoon:
    22 december 2018
    Fijn dat het allemaal goed is gegaan genieten nu!opa Antoon en oma bep
  3. Nicole:
    22 december 2018
    Even nog acclimatiseren, maar verder klinkt het heerlijk. Geniet ervan samen.
  4. Astrid:
    23 december 2018
    Mooi uitzicht vanaf t hotel..geniet ervan