De helft van de vakantie

28 december 2018 - Ella, Sri Lanka

We genieten overal van. De Sri Lankaanse bevolking is erg vriendelijk. De meesten kunnen Engels. Niet allemaal. We zijn tot nu toe 1 meisje tegengekomen die een beetje Nederlands kon praten.

Ons doel vooraf aan de vakantie gaan we ook niet halen. Want in tegenstelling tot wat we dachten eten we hier echt niet 3x per dag rijst. Papa wel veel want die is gek van rijst met de currys.  De Sri Lankaanse menu's.  En voor de rest van ons is er wisselend en genoeg keus. Caitlin is gek van al het fruit. En Jorick eet zijn buikje goed rond. Al waren we eigenlijk van plan om dus minder rond te worden. Eten is geweldig!

1. Henk Spijkers:
    28 december 2018
    Heb je ook de recepten van al dat eten, dan kunnen we dat hier ook proeven.
  2. Antoon:
    28 december 2018
    Fijn dat het eten daar lekker is ,ja afvallen gaat dan niet!😘
  3. Antoon:
    28 december 2018
    We zijn blij dat jullie genieten van de vakantie.
    En al is je buikje een beetje rond kun je na de vakantie een beetje gaat trimmen. Want anders past je has niet meer.🤣🤣🤣🤣😜
  4. Johan en Rita:
    29 december 2018
    Wat leuk en gezellig is gaat snel. Gelukkig hebben jullie nog een Week om te genieten van al het moois en lekker van Siri Lanka.
    En de goede voornemens om af te vallen beginnen bij jullie pas op 5 januari.
  5. Johan en Rita:
    29 december 2018
    Iets wat mooi en gezellig is gaat snel. Gelukkig hebben jullie nog een week om te genieten van het moois en van het lekker eten. Jullie goede voornemens om af te vallen gaan pas om 5 januari in.